20 aug. 2009

PARTENERI

Ai un site? Doresti Link sau Banner excenge? Sau pur si simplu vrei sa sustii acest site?
Nu conteaza PR sau nr de vizitatori.

Mod de procedare:
1.Lasati un comentariu aici cu numele,adresa de mail si link-ul site-ului dvs.
2. Link-urile sau Bannerele dvs. vor fi afisate in pagina "Parteneri" a acestui site sau pe Pagina Principala.




PARTENERI:


5 ADAUGA UN COMENTARIU:

Anonim spunea...

As dori si eu un parteneriat cu tine ... eu am un blog http://blogu-lui-teko.blogspot.com/. Lasa un comentariu aici daca imi accepti cererea http://blogu-lui-teko.blogspot.com/2009/11/linkbanner-exchange.html . O zi buna

Anonim spunea...

ai putea sa adaugi mai multe filme noi :)
eu am pe HD peste 200 de filme in format mp4 si 3gp cu sub.inclusa,insa nu am vazut sectiunea upload.
tot ce vreau e sa ajut ;)

Admin spunea...

Salut! Da-mi add pe messenger ID: djdandumitru . Vorbim acolo mai multe :)

Alex-Olteanu spunea...

eu cred ca trebuie sa schimbi hostingul la filme , de ce ai ales www.dump.ro??? au o viteza foarte proasta.poti sa-l schimbi??????????

Admin spunea...

Salut Alex, Iti multumim de sugestie..am tinut cont de propunerea ta si am adaugat fiecare film pe 8 servere de hosting. Iti uram vizionare placuta si te mai asteptam.

Trimiteți un comentariu